Monday, September 30, 2013

LUDWIG VAN BEETHOVEN: Adagio (from Piano Sonata No.3) by Alice Sara Ott



Δεν ξέρω πόσοι από τους φίλους μπετοβενιστές έχουν δώσει την πρέπουσα σημασία σε αυτό το (σε πρώτη ακρόαση) υπεράνω πάσης υποψίας adagio.
Είναι που ο Beethoven, όταν επιλέγει να "μιλήσει" στο κύτταρο του ανθρώπου, προτιμάει συνήθως τα πιανιστικά έργα, και όχι, τις συμφωνίες του. Σε αυτές τις τελευταίες ομιλεί περισσότερο ο ιδεαλιστής και πανοικουμενικός οραματιστής Beethoven.
Στα πιανιστικά του όμως, κυμαίνεται ένα "βαθύτερο" αίνιγμα, μια πόρτα που ξαφνικά ανοίγει πέρα από την ζωή και τον θάνατο προς μια απρόσιτη ουσία... 
Ο Beethoven φαίνεται πεπεισμένος πως αυτή η ουσία ενοικεί στον άνθρωπο.
Στο πιάνο, η εξαίρετη Γερμανο-ιαπωνίδα σολίστ Alice Sara Ott .